Нова українська школа
Державний стандарт початкової освіти (від 21 лютого 2018 р. № 87)
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу в Новій українській школі
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти розроблена під керівництвом О.Я.Савченко
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи
Щодо організованого завершення 2019-2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти
Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи
Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти
Календарно-тематичне планування з предмету "Дизайн та технології"
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Мистецтво"
Календарно-тематичне планування з англійської мови
Календарно-тематичне планування з математики
Календарно-тематичне планування з української мови
Календарно-тематичне планування з фізичної культури
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"
Впровадження принципів Нової української школи
НУШ у 1-х класах
Урізноманітнення варіантів організації навчального простору в класі, використання мобільних робочих місць, які легко трансформувати для групової роботи – таку ідею закладено у Концепції НУШ ( Нової української школи). НУШ, на переконання Міністерства освіти, має докорінно змінити підхід до навчання – як у школярів, так і вчителів.
Відповідно до підписаного меморандуму взаємодії між Міністерством освіти і науки України та корпорацією the LEGO Foundation усі перші класи безкоштовно отримали набори LEGO. Це один із наймасштабніших проектів The LEGO Foundation, метою якого є - підтримати зміни, які відбуваються в початковій школі в межах реформи освіти.
Необхідні курси перекваліфікації для викладання за програмою НУШ пройшли всі вчителі. Вони ознайомились з проектною діяльністю, оцінили великий освітній потенціал гри з LEGO для учнів початкової школи. Адже система розвивальних ігор з цеглинками сприяє розвитку візуальної пам’яті, дрібної моторики рук, фантазії та уяви, уміння творчо й критично мислити. Робота з конструкторами допоможе вчителямвпроваджувати в освітній процес ігрові та діяльнісні методи навчання,опановувати матеріал інтерактивно, цікаво та наочно, розвивати уміння та навички, що забезпечать у майбутньому здатність особистості успішно навчатися.
Одна з новацій – відтер жодних рядів із парт, вони переставлятимуться впродовж року. Вчительський стіл із комп'ютером, зона відпочинку з м'якими меблями і розвивальна кімната з різними іграми. Окрім того, позбулися старих радянських шаф. Матеріали, які отримала школа – чудові, барвисті функціональні парти, нові пазли та підручники, літери, набори LEGO, комп'ютер та принтер.
Перші 2 роки оцінювання знань не буде – лише сертифікат досягнень: "Кожна дитина буде мати своє портфоліо і ми будемо робити акцент на тому, що краще. Ось написала дитина буквочку – ми не будемо робити акцент на тому, що ця буква погана. Навпаки, ми будемо робити акцент на тій букві, яку вона написала дуже добре".